Hoppning 08/04 -13

publicerat i Veckans ridpass;
Jag valde typ femte/sjätte sist. Tog Symfo, vilket jag direkt efter jag valt honom tyckte var riktigt konstigt. Kunde välja mellan: Banjo, Nikita, Max, Spirit, Symfo, Nova. Varför tog jag inte Spirit, jag har ju velat hoppa honom ett bra tag nu (?). 
 
Nåja valt, är valt. Han var tittig i början då de bara typ va bommar vi skulle rida över. Tycker han är så fjollig när han ska hålla på sådär. Vi hoppade räcke och en oxer också. Han vägrade 2 gånger på oxern, båda sådanna "helt plötsligt" stopp. Sen vägrade han på räcket 1 gång när Birgitta hade höjt, så hon sänkte tillbaka för att hon inte ville "bråka" med symfo idag. 
 
Men tycker han är härlig ändå, han har så roliga språng och efter hindret wow vilken raket alltså! Jätte roligt att flyga fram i galopp efter hindrena, tok ponny! ^-^
 
Nästa vecka är det dressyr! Kan tänka mig nästan all ponnyer: Nova, Arabella, Ivan, Grynet, Max, Saga, Bönan, Lussan ... Ja i stort sett alla ponnyer :)

Har nog ingen bild på när Symfo hoppar :/ 
/Nicole

Kommentera inlägget här :