Dressyren 15/4 -13

publicerat i Veckans ridpass;
I måndags valde jag bönisen. Det fanns bara roliga hästar att välja mellan, men eftersom jag inte ridit bönan på 2 år tyckte ja de va dags.
 
Han kändes super taggad, och lyssnade jätte fint. Vi red lite alltmöjligt.. Volter, bogen in, tagen bakdel osv. Han var härlig hela lektionen och fick bara en protest. Birgitta berömde även mig och sa att han gick riktigt fint! Jätte kul att höra :D man känner sig duktig när läraren berömmer en ^-^
blogg.se appen vill inte samarbeta med mig... Suck! Därför inga bilder ...
/nicole

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av J'Pääaho:

Ska fixa bildlänkar till min blogg, jag tänkte att ni skulle få välja bild som ni vill ska synas (150 bredd x 100 höjd pixlar) eftersom att jag länkat er på bloggen. Fixa gärna nån bild om ni orkar! ;)

Kommentera inlägget här :